Blogger templates

15:45
'DOZNAJ SVE'
1
Markovićeva je po objavljivanju ove informacije prelistala portale i ostala je potpuno zatečena komentarima publike, pa je imala potrebu da se javno oglasi putem društene mreže Fejsbuk.
Sudeći po rečniku, veoma je besna.
- Čitam vaše komentare i smejem se koliko ste jadni, koliko nemate svoje živote bedni crvi, već se bavite mojim životom. Šta bi tek bilo kad bi bilo, vi ste monstrumi i pušite ku*ac i vi i novinari. Ja sam ostvarena, bogata i luda. Jadna mi majka da živim od vas koji još niste izašli iz septičkih jama. Ipak neka vas Bog čuva, a ja ću i dalje da se borim i živim svoj život, a ne tuđi. Vreme čudo sve pokaže, pisali su i gore pa evo me, razbijam sa svojim restoranima i ponosna na svoja dva sina. Besprekorna. I sa onim što sam stekla u životu. A to da li sam trudna, mrtva, na aparatima, propala, ružna, matora, debela... Šta vas boli ku*ac ološi šta se sa mnom dešava... Pogledate se u ogledalo i oko sebe - poručila je Zorica.
alo.rs

1 komentari: