Blogger templates

11:22
'DOZNAJ SVE'
0
Dve nedelje pre venčanja priznao mi je da me je prevario sa mojom najboljom drugaricom, koja je trebala da bude kuma na našem venčanju. Od te novosti doživela sam infarkt i postala dijabetičar sa nepunih 26 godina. Dok sam bila u bolnici on je dolazio u posetu ali sam odbijala da ga vidim, ona se nije nijednom pojavila. Kada sam izašla iz bolnice pozvao me je da pita kako sam i da li možemo da razgovaramo.
Pristala sam, ni sama ne znam zašto. Osetila sam da se iskreno pokajao i da me i dalje voli. Cele noći sam razmišljala o našem razgovoru i pokušavala da dođem do najboljeg rešenja.Bilo je jasno kao dan, volela sam ga kao nikada u životu i dala sam mu drugu šansu.Da to nisam uradila ceo život bih se kajala što sam poslušala pamet, a ne svoje srce. Posle godinu dana venčali smo se, ovog puta je to bilo skromno venčanje u krugu porodice i prijatelja. Preselili smo se u drugi grad, on je našao posao, a ja sedim kući i čuvam naše blizance. Ne kajem se što sam pogazila svoj ponos, isplatilo se.
ispovesti.com

0 komentari:

Objavi komentar