Blogger templates

08:13
'DOZNAJ SVE'
1
Dva dana nakon moje svadbe, moj bivši momak, moja prva i najveća ljubav, postavio pjesmu ”
Tu noć kad si se udavala” sa tekstom: ”Tu noć kad si se udavala, mene pijanog su odnijeli, moji prijatelji vjerni psi, do jutra me tješili, da ima milion takvih kao što si ti i da ću te preboljeti.”
 Plakala sam kao malo dijete, ali kad sam ja htjela biti njegova žena, on nije htio.
Šta da ti kažem osim da si zakasnio i da si nam oboma uništio živote i osudio nas na život bez ljubavi.
ispovesti.com

1 komentari:

  1. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da se obrati dr. Trustu na WhatsApp: {14432813404} ili putem e-pošte na Ljubavnici se vraćaju jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam opet Dr. Trust.

    OdgovoriIzbriši