Blogger templates

08:21
'DOZNAJ SVE'
1
Stojim na terasi i gledam kako mi bivši sa svatovima dolazi po komšinicu.Voljeli smo se, zbog gluposti smo raskinuli,a on se počeo zabavljati sa komšinicom samo iz inata. Teško mi je gledati, grudi se stišću i gubim zrak... Kada je komšinica izašla na dvorište, odlučila sam, sjurila sam se niz stubište, izašla iz kuće s ciljem da spriječim svadbu, ali nisam imala hrabrosti. Od ovoga je prošlo pet godina, još sam neudata i nikada neću prežaliti zašto nisam pokušala spriječiti svadbu, ko zna možda bih sada bila sretna :(
ispovesti.com

1 komentari:

  1. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da kontaktira Dr. Trust na WhatsApp: {+ 14432813404} ili putem e-pošte na {placeofsolution@yahoo.com} ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik se vraća jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam još jednom Dr. Trust.

    OdgovoriIzbriši