Blogger templates

16:37
'DOZNAJ SVE'
0
Imam 25 god… zabavljao sam se sa djevojkom 3 godine od svoje 20-te god. i naravno posle te 3 god. uzeli smo se. Volim je i volio sam je ali dok smo bili u vezi prevario sam je više puta za te 3 godine sa različitim djevojkama jer nije u potpunosti ispunjavala moju sex maštu, u biti nije niti jedna djevojka… Kada je ostala trudna nismo toliko često vodili ljubav, skoro nikako, tako da sam bio opet u iskušenju da je prevarim, ali nisam, ni za tih 9 mjeseci ni za ove 2 god. koje smo u braku…
Dobili smo sina prije dva mjeseca i tek tada sam počeo da se kajem što sam je varao dok smo bili u vezi jer mi je ta djevojka, zena podarila nešto najljepše u životu SINA… priznao sam joj sve što sam radio i nije se ljutila jer kaže da tada nismo bili u braku i da je sada sve drugačije, kao ono tad si bio nezreo i tak… Nikad je više ne bih prevario jer je stvarno volim i ona i sin su mi sve u životu…
ispovesti.com

0 komentari:

Objavi komentar