Blogger templates

23:29
'DOZNAJ SVE'
0
Rođen sam sa 1,6kg. Imao sam sestru bliznakinju na porođaju, bio sam skoro dva meseca u inkubatoru, jedva sam preživeo. U šestoj godini sam operisao slepo crevo u sedmoj priraslice i umalo izbegao sepsu. Trenirao sam aktivno preko 16godina karate, bio preko 10 puta državni prvak.
Operisao sam nos zbog povrede i bruh! Završio sam fakultet i za vreme studiranja sam trenirao i radio. Radim i dalje, ne u struci. Ove godine upisujem master i grabim dalje. Život me nije mazio imam utisak za šta god se uhvatim moram da 'propišam krv' da bih uspeo. Imam sestru koja je pet godina starija od mene, ona je učiteljica. Strašno volim svoju porodicu i zahvalan sam im što su me izveli na pravi put, ne mogu više da ih gledam kako se muče i pate se. Sledeće godine ću otići za USA da radim i živim i probaću da im pružim finansijsku sigurnost. Srce me boli kada razmislim da ih neću videti, ali moram da se borim. Strašno sam tužan zbog toga.
autor:NN

0 komentari:

Objavi komentar