Blogger templates

10:04
'DOZNAJ SVE'
0
IAKO je nakon njegovog ulaska u kuću Mirjana odmah bacila oko na Đorđa, ta se ljubav očito nikada neće dogoditi. Đole je naime jučer imao napad bijesa zbog okršaja s kontroverznom stanarkom, a u svojem monologu Mirjani je zamjerio čitav niz toga.
"Nismo ovdje zbog toga da radimo boleščuge. Kune mi se u sve svece, ne baca kruh u smeće, a širi pi**u ispred Radeta koji ima 60 godina. O čemu pričamo onda?", uzrujavao se Đole u razgovoru s Lućom. Ustvrdio je također da Mirjana iskorištava svoju obitelj kako bi dulje ostala u kući.
Mirjana je, s druge strane, ostala potpuno hladna.
"Meni je bilo jasno da je on arogantna osoba koja se voli derati, zato sam namjerno zakuhala ovo. On je vidio na televiziji da se ja samo sprdam pa je ušao u kuću s idejom da smo nas dvoje isti. A nismo, nitko nije kao ja. Danas sam znala što će ga iznervirati, namjerno sam vreće s prašinom tresla prema njemu", prepričala je Mirjana način na koji ga je isprovocirala.
"Ali ja sam morala naći način za postići ovo što sam postigla", objasnila je Velikom Bratu.
index.hr

0 komentari:

Objavi komentar