Blogger templates

15:12
'DOZNAJ SVE'
1
Otkako je napustila show jer, kako je rekla, više nije mogla izdržati atmosferu koja je vladala u kući Velikog Brata, Stefani Banić (21) uživa u slobodi.
Kako je i najavila, prvo će se dobro odmoriti, a onda će razmisliti što i kako dalje. Prema fotografijama koje objavljuje na društvenim mrežama, očito je da i dalje prati kako napreduju odnosi među njezinim bivšim sustanarima. Nekoliko fotografija posvetila je i bivšem ljubavniku Ervinu, pa se usput i našalila na njegov račun.
Među zadnjim fotografijama koje je podijelila je i njezin tužni selfie, s pomalo tužnim i krvavim očima. Mnogi su se zapitali jesu li u pitanju suze zbog Ervinovog ponašanja u kući i njegovih pijanih izjava ljubavi prema Barbari.
No osim toga, u brojnim komentarima Stefani su njezini obožavatelji nahvalili i napisali joj da je predivna, ali i da bi voljeli da se vrati u kuću.
24sata.hr

1 komentari:

  1. Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, ovo kažem jer kad sam imao problema sa mojim ljubavnikom, nikada nisam video život kao dobru stvar, ali zahvaljujuci dr. AGBAZARI iz AGBAZARA TEMPLE, što mi je pomogao da bacim caroliju vratio me je moj ljubavnik u roku od 48 sati. Moj muž me je ostavio za drugu ženu posle sedam godina braka, ali Dr.AGBAZARA mi je pomogao da bacim carobnjak koji mi ga je vratio u roku od 48 sati. Necu vam ispricati više detalja o sebi, vec cu samo savjetovati one koji imaju probleme u vezi s brakom ili brakovima da se putem ovih podataka kontaktiraju Dr.AGBAZARA TEMPLE;
    ( agbazara@gmail.com ) ili ga nazovite na Whatsapp: +2348104102662

    OdgovoriIzbriši