Blogger templates

10:13
'DOZNAJ SVE'
0
Imam 16 godina. Volim cure. Nisam lesbian. Smeta me činjenica da mnogo ljudi vrijeđa to, iako ne znaju uopće ništa o tome. Smeta me činjenica da nikome zapravo nije stalo do tuđe sreće. Smeta me činjenica da je u ljudskoj prirodi previše uvriježen muško-ženski odnos. Smeta me činjenica da njih to 'vrijeđa' a ne dotiče ih niti milisekunde. Neka ljubi tko god koga hoće! No child is born homophobic, roditelji su ih na to naučili, a oni bi, kao djeca u odrastanju, sazrijevanju, na putu su da postanu zreli ljudi, i pametni, trebali se promijeniti.
Shvatiti da je zapravo nečija sreća i naša sreća, koliko god nam netko bio udaljen, ili blizak. Zar nije lijepo vidjeti nekoga tko se voli? Zar vas ne čini sretnima činjenica da ljubav nije izumrla? Želim voljeti, i volim, ali kako su ljudi krenuli, plašim se za sve. Ormari su za odjeću, ne za ljude. Smeta me činjenica da ljudi koji vjeruju nabijaju na nos svima okolo svoju vjeru. Daj čovječe, vjeruješ zbog svog nekog unutarnjeg mira, i vjeruj ga za SVOJ unutarnji mir, ničiji drugi. To je tvoja stvar, isto kao što je nečija tuđa stvar što ne vjeruje. Kad mi kažu "Bog je napravio Adama i Evu, ne Adama i Stevu!' Ma goni se ti, taj tvoj Bog nije ništa rekao o tome. Tom tvome Bogu, kojeg tako zoveš je valjda najbitnije da postoji ljubav, i sreća. Ne mogu više pisati, eto toliko od mene, nadam se da neću dobijati hejtove. Pozdrav. (:
autor:NN

0 komentari:

Objavi komentar