Blogger templates

16:40
'DOZNAJ SVE'
0
Glumica Viki Mišel hospitalizovana je nakon što je povrijeđena u tuči u britanskom Velikom bratu. Zvijezda serije Alo alo nastradala je ni kriva ni dužna, pošto je došlo do svađe između starleta Fare Abraham i Ešlin Horgan-Valas. Produkcija je riješila da prekine program, ali prema riječima izvora Ešlin je gađala Faru čašom šampanjca, a Fara joj je uzvratila, ali je umjesto Ešlin pogodila Viki u glavu.
Incident trenutno ispituje policija, a glumica, najpoznatija po ulozi konobarice Ivet u hit seriji, još uvijek razmišlja da li da podnese tužbu protiv američke rijaliti zvijezde.

– Šokirana sam. Da sam gledala u drugom pravcu, pogodila bi me u lice i mogla sam da oslijepim – rekla je Viki medijima.
78026_1alo
– Pogodila me je dnom čaše u potiljak, i staklo mi se razbilo u kosi. Bilo je kao u vestern filmovima. Ne mogu da verujem da se to desilo na nacionalnoj televiziji.

Ona je ispričala da je manekenka Dženis Dikinson uspela da spreči još veću katastrofu “tako što je bacila stolicu i  zaustavila Faru u namjeri da nastavi da baca čaše.“
mreza.org

0 komentari:

Objavi komentar