Blogger templates

16:06
'DOZNAJ SVE'
0
Rafo-640Rafael Dropulić (32), poznatiji kao Rafo, danas radi kao viši stručni referent u Odjelu za turizam i nimalo ne mari za slavu. Pobjednik reality showa Story Super Nova i Farma pet godina je u braku s Velikogoričankom Marinom, a osim obitelji u životu mu je, kaže, najvažnija vjera.
– Spoznaja da me Bog voli iako sam odvratan i da ima snagu promijeniti sve aspekte moga života nabolje, te dovesti moj život u stanje radosti, sreće, zadovoljstva i punine, mislim da je to bio najveći poticaj za vjeru… – kazao je, između ostalog. Za svoj prvi i jedini album ‘Mangipe’ priznaje da nije nešto iza čega stoji, jer nije odrađen kako je on htio.
– Ruke su mi bile svezane i morao sam raditi više po nalogu nego po volji. Bio sam previše istrošen da bih se svađao s nekim je li ta pjesma valja ili ne valja, je li to dobro snimljeno ili nije i slično. Pustio sam neka se odradi, oprao ruke od svega, digao sidro i zaplovio drugim vodama. Ne preporučam nikome niti da iz radoznalosti nabavi taj album, ispričao je Rafo, koji se kasnije okrenuo duhovnoj muzici, a uskoro na Laudato televiziji treba voditi emisiju ‘Blagoslovljen tek’.
Sa starim prijateljima sa scene više nije u kontaktu.
– Ne izlazim vani po klubovima, ne posjećujem nikakve evente, čak ne izlazim vikendima u grad i slično. Tako da ih nemam gdje ni sresti. A kako u Zagrebu vrijeme brzo leti imam taman vremena da se družim s obitelji i prijateljima koji se kreću u istim krugovima kao i ja. Za neke ljude mi je žao jer su zaista kvalitetni, ali to su dva različita svijeta i jednostavno se nemamo kad ni gdje sresti, otkrio je Dropulić.
Mladima željnima popularnosti poručuje da bavljenje muzikom zbog slave nema smisla.
To vodi u nesreću. Baviti se glazbom jer ju voliš i uživaš u njoj, e to je nešto drugo. Zato, dokle god uživaš u tome sviraj brate. A ako se slava slučajno dogodi ne zaboravi da si ti nitko i ništa i da slava pripada jedino Bogu! Usput se moli da ti se to ne dogodi – ha ha. I oprezno, jer slava je varljiva, smatra Rafo, koji kaže da je njemu slava bila veliki zamor.
Prije sam živio sebi i za sebe. Sve sam podređivao vlastitim željama. To mi je donosilo samo nesreću. Danas živim za Boga i sve podređujem njegovim željama. Naravno, to nije lako. Često, čitaj svakodnevno, iznevjerim Boga, ali ne posustajem i trudim se uvijek dignuti i nastaviti dalje, zaključuje bivša zvijezda realityja.
(Doznajemo.com/Jutarnji.hr)

0 komentari:

Objavi komentar