Blogger templates

11:12
'DOZNAJ SVE'
0
Nakon što sam dobila odličan recept za tortu sa jabukama odlučila sam ga odmah podijeliti sa vama. Nadam se da će vam dobro doći, pošto je sezona jabuka, a ima ih posvuda. Tortica je stvarno lagana i ukusna. Kada sam ponudila brata da proba komad, nešto se dvoumio pošto je dosta izbirljiv, jer kako je on to rekao nije ljubitelj želea u tortama, a nakon što je probao zatražio je još jedan komad, pošto je stvarno ukusna. Nadam se da će vam ovaj primjer pomoći da se odlučite isprobati, a nije ni skupa za napraviti. Kada sam dobila recept rečeno mi je da je to baš stari dobri recept naših baka, tako da ga je netko već možda i probao.
SASTOJCI
  • BISKVIT:
  • 5 jaja
  • 5 žlica brašna
  • 5 žlica šećera
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1 žlica ulja
  • NADJEV:
  • 1 kg očišćenih jabuka
  • 1 l vode
  • 500 gr šećera
  • PUDING OD JABUKA:
  • ostatak vode od kuhanih jabuka
  • vode po potrebi
  • 3 pudinga od vanilije
  • DEKORACIJA:
  • 500 ml šlaga

BISKVIT SA JAJIMA

1. Odvojite žumanjke od bjelanjaka i bjelanjke izradite u čvrsti snijeg.
2. Žumanjke pjenasto izradite sa šećerom.
3. Dodajte ulje i brašno koje ste prethodno pomiješali sa praškom za pecivo.
4. U žumanjke dodajte bjelanjke koje kuhačom lagano izmješate i sve sjedinite.
5. Na dno okruglog kalupa postavite masni papir (moj je promjera 26 cm) i salijte smjesu.
6. Pecite na 180 stupnjeva 20 minuta.7. Kada se ohladi nožem odvojite biskvit od stranica kalupa, odlijepite papir i možete ga prebaciti na tacnu na kojoj ćete slagati tortu.

NADJEV OD JABUKA

1. U vodi skuhajte jabuke i šećer.
2. Ocijedite jabuke i ostavite da se ohladi, a vodu koju ste ocijedili stavite sa strane.
3. Izradite ih štapnim mikserom.4. Raširite jabuke po površini biskvita.

PRIPREMA PUDINGA OD JABUKA

1. U mjericu sipajte vodu u kojoj ste kuhali jabuke i ako vam zafali dodajte još vode da dobijete 1 l.
2. Dio vode pomiješajte sa pudinzima od vanilije, bez dodavanja šećera, jer ga već ima u vodi, a ostatak vode zakuhajte.
3. Kada voda prokuha, ubacite pudinge i kuhajte dok ne postane gusta smjesa
4. Još tako vruće možete preliti preko jabuka i ravnomjerno rasporediti.5. Ostavite sve da se ohladi.

DEKORACIJA SA ŠLAGOM I JABUKAMA

1. Dobro izradite šlag.
2. Premažite cijelu tortu.
3. Površinu torte sam posipala sa malo mljevenih lješnjaka i poslagala sam tanke listiće jabuka koje sam sušila u rerni na 150 stupnjeva oko 20 minuta.
receptibox.com

0 komentari:

Objavi komentar