Blogger templates

07:07
'DOZNAJ SVE'
0
Ožalošćeni momak je vjerio svoju mrtvu djevojku, a na Facebooku je objavio fotografiju prstena na njenom prstu.
Abigail Hall (18) srušila se i umrla nakon što je manje od sedam dana provela na fakultetu. Njen momak Josh Thompson, koji trenira tenis na Krfu, odmah se vratio u Veliku Britaniju.
Nakon što je dobio pristanak njenih roditelja, on je stavio prsten na njen prst i objavio: “Abigail Hall i ja smo sada zaručeni. Ona je moj život”.
Josh, koji je planirao zaprositi Abigail, dodao je na Facebooku:
– Riječi ne mogu izraziti moju ljubav prema njoj, ona je razlog zbog kojeg sam se budio ujutro.
– Hvala svima na podršci. Život više nikad neće biti isti, moramo nastaviti pomagati jedni druge.
Abigail iz Doncastera je upravo bila počela studirati biomedicinske nauke na Univerzitetu Sheffield Hallam. U srijedu su prijatelji pronašli njeno tijelo u stanu. Policija kaže da nema osumnjičenih.
– Potpuno sam bez riječi, to je primjer ljubavi. Tako lijepo. Svidio bi joj se prsten, izgleda tako lijepo na njenoj ruci. Mislim na tebe i Abbynu porodicu u ovom teškom trenutku – napisala je njihova prijateljica Nina, komentirajući Joshovu gestu.
doznajemo.com

0 komentari:

Objavi komentar